Partaj(oså Jonas)!!!

Party! Ciao Bella! Idag är det partyj! Det är poolparty i vår lya. Vi har bjudit typ hel LA känns det som. Så vi håller på att fixa oss. Jag ska typ parta hela natten och vakna helt borta imorrn. Jag ska locka håret och sminka mig och så. Men va fan!!! Jag hittar inga par skor matchande till min klänning. Och jag ska vara rampljuset ikväll, It`s my day! Min inflyttningsfest!! Hela dagen har vi typ fixat och så. Jag har pratat med Jonas idag också. Han är helt borta känns det som. Först dumpade han mig för Jane och nu sa han typ:
-Älskling du är mitt allt. Förlåt jag var helt puckad. Men du är min och kommer alltid att vara det. Vi kan väl bli oss igen.
Jag bah azzå NOT! Jonas skaffa ett liv! Det kommer aldrig bli oss igen! Jag kan inte lita på honom mer. Han e inte killen jag fick en crush på iallafall. No more Jonas. Ikväll är kvällen som bevisar att jag e bäääst o klarar mig utan honom. Så tillbaks till festen. Laddat upp några foton, blir ett awesome party. I Bergsskoga när jag var tonåring var det fett mycket fester. Då typ fett mycket. Jag partade varje kväll typ. Men festerna var inte lika stora eller vilda som dom är här i Usa. Det är typ galet. Ska visa vad jag ska ha på mig idag typ:
Live laugh Believe;♥Elr? Kanske lute fånigt att ha väska på poolparty? Typ vi tar bort väskan och sätter dit några designer flipflops från Nina Gervani med superhöga stilettklackar. Yey!
Party In Usa/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0