Shoppat :)

Cho!
Här får ni syn på de(underbara) plagg jag shoppade idag,wow säger jag typ bara! Dom är underbara.
Men stället sög. Sa jag att det var det bästa? Haha,stort skämt. Dit åker jag aldrig igen,värsta skammen ju!
Men jag och Jonas beställde kläder,från internet,och vi köpte lite nödvändiga saker här i Wisconsin.
Så ja,eftersom det enda jag shoppade var typ mat och sånt,så får ni se de jag beställde!
Super Mod Mini DressPuff Sleeve Polo Dress
Mini Block Geo Print DressLazuli
Bow Toggle Heart Crown BraceletDreaming in Color Starter BraceletPave Bow Starter BraceletPave Starter Bracelet
Allt från Juicy Couture :)
Jeffrey Campbell-jeffrey campbell babe t strap cork platform sandals
http://www.colourfulfashion.com/desigual-womens-coats-desigual-valentine-short-coat-camel-13403-p.asp
xoxo
Carro♥


Hi guys! Here,look on the wonderfull clothes I bought today. Sadly,the mall sucks,so I'll never go back there! The only thing I and Jonas bought was some food..boring,huh?
So we ordered clothes,from colourfulfashion.com,Juicy Couture and Jeffrey Campbell!
xoxo
Caroline♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0