Besiken sjukling :(

Wähä, hei! Jag har varit sjuk och det är jättetråkigt! Egentligen skulle jag gå på en modeshow som visas varje år i Milwaukee. Den heter Daza Waukee Show. Hannahs syster fick 2biljetter eftersom hon är modell där och hon bjöd mig. Gud!!! Jag har alltid velat gå på den modevisningen så att jag inspireras och någon dag också har en sån stor show. Så nu ligger jag i min soffa och tittar på gamla romantiska filmer medans jag äter choklad som legat i skåpet i säkert 2år. Åh! Bloggar lite senare också.
Lite bilder från DAZA WAUKEE SHOW:
LOVE AFFAIR WITH FASHION
Den här klänningen älskar jag! Den är väldigt färgglad men kan ändå användas vid festpunkter. 11000kr, ajaj! Önskar att jag hade veckopeng.
A Fine Fashion Frenzy
Väldigt beigt och orangt som uppfattas som tråkigt. Men det här ser mordernt,stilrent och snyggt ut och med en knallgula festväskan kan man säga att den blir feminin.
Tumblr_lyavypmpmj1qmtddvo1_500_large
Den här stilen är färgsprakande men ändå formell och vardaglig. Jag antar att om amn använder accasoarer till kan den bli något jag skulle kunna ha på mig.
Hoppas jag kan gå nästa år. Host host/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0