Vem är jag?

Hej!
Tumblr_lxf1rog2q51r9qwi9o1_500_large
Jag heter Caroline Elsa  Paulinéa,men kallas för Carro. Jag är sjutton år ochär född  i Bergen,Norge,uppväxt i Sverige men är utbytesstudent och för tillfället bor jag Wisconsin med min bästa kompis Tyra och min pojkvän Jonas. Bloggen är för mina vänner hemma i Sverige,men även för alla er andra underbara♥
Vi är alla tre utbytesstudenter och bor i en liten tvåa i Green Bay. Jag  vill bli modedesigner eller modell,ni kommer varje vecka få se veckans mode,vad jag köpt och varje dag se dagens outfit!
Som en start på min modeblogg,så får ni checka in min garderob! Som ni ser är den väldigt färgglad,jag älskar kläder från märken som är färgglada,typ Cambridge Satchel Company!
Bloggar snart,med outfit och grejjor!
xoxo
Carro♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0