Sorry😰






Hej alla sötisar! 💗
Har vart busy sĂ„ har inte kunnat blogga sorry!!! Men nu ska jag börja igen! 😊 det har inte hĂ€nt sĂ„ mycket men jag har börjat dejta en kille som heter Brad, supersöt 😍😍😍 tydligen har laurens kompis jeana som bor i ny hört att Jonas och Jane förlovat sig, what??? Typ tvĂ„ mĂ„nader o bah??? Vi hade typ tvĂ„ Ă„r tillsammans. Omg AssĂ„! Iallafall har jag börjat skriva en bok om mode. Typ som lauren Conrads fast snyggare sĂ„klart! 😉 jag tror den ska heta caroline styles elr typ nĂ„t stilfullt som typ styles by ... Det ska bli awesome!! Tyra och wenci ska hjĂ€lpa mig. Annars har jag börjat blogga frĂ„n min iPhone. Nu har jag en blogg för min vĂ€nner i USA oxo som e lite mer privat. Love!❀❀❀❀/Carro


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0