Blää Coffee!!!

Hej! Har bosatt mig i huset och nu har vi åkt till Starbucks! Yey! Vi sitter här och äter. Förresten om ni vill se några awesome pics så har jag (änglaljud) Instagram!!!Jag heter @CarroS, Adda mig! Nu sitter jag och dricker starbucks kaffe, skitäckligt men jag har det roligt. I övermorgon har vi inflyttningsfesten. Det kommer bli jättekul. Usch märkte precis att det fanns någon konstig klump i mitt kaffe, euww!!! Tyra skrattar, håll tyst!!! Men iallafall så uppdaterar jag er snart, typ ikväll. Så vi ses då små söta kanske tillomed tjocka läsare. Ja hon bredvid oss har stora finniga tjocka lår, äckligt. Ska fortsätta äta nu och vara med mina vänner så måste sluta nu. Lauren blir irriterad, Lol! Måste sluta iallafall, ses ikväll. Love Luve Löw/Carro
Stereo Hearts(1) Paris ♥
Lauren ser tillgjord ut, där är min cookie. Mmmummms!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0