Home Sweet Home

Tumblr
Hei alla söta bloggläsare! Som jag berättat tidare har jag och Jonas gjort slut, det funkade liksom inte. Vi var helt olika typ. Jag hade ändå börjat tröttna. Så nu ska jag flytta ihop med mina söta tjejkompisar. Asså så snälla o söta allihop. Det här är iallafall huset vi ska bo i, assnyggt! I luve it! Jättestort typ, det största huset jag bott i iallafall. Som invigning ska vi ha ett awesome poolparty med typ våra vänner, det blir typ 1000 pers där känns det som. Jag har gjort en lista med dom jag ska bjuda, olyckligt nog tänker Kennedy bjuda Jonas. Men vi e typ ett gäng och han tillhör det så jag får väl stå ut med det. Men det är ändå sååå pinsamt!!! Omg! Men huset var iallafall skitsnyggt och Lauren har inrett det så på söndag ska jag flytta in! Lite bilder från vårt asgrymma hus!
Uɴɪᴠᴇʀsᴇ ᴏғ LᴜxᴜʀʏUɴɪᴠᴇʀsᴇ ᴏғ LᴜxᴜʀʏUɴɪᴠᴇʀsᴇ ᴏғ Lᴜxᴜʀʏ
Förhandsvisning av mitt rum:
wolfysmileKalina's Rainbow
Såå sjukt fint! Xoxo/ Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0