Poolpartaj!!!

Är med tjejerna hemma och fixar till inflyttningsfesten imorgon, så himla kul. Jag tänkte bjuda en kille som heter Brandon för att göra Jonas avis. Vad tycker ni? Han krossade mitt hjärta men ärligt jag tror att jag måste gå vidare. Kan ju inte sukta efter honom hela livet. Det kommer bli ett poolparty så vi fixar lite drinkar, en poolbar och lite söta saker. Det kommer bli skitkul. Det här bli ett väldigt kort inlägg eftersom jag måste förbereda festen och så. Lovar att blogga lite mer sen. Älskar er/ Carro
Hm undrar vilken bikini jag ska ha?
SwiatInspirowanyModa - blog dostępny pod adresem gosiaczek16122010.pinger.plmin söta rosa bikini från Jadgell
♥min färgglada bikini från Substair
Tumblreller min bruna från Gucci Woman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0