Kom tillbaks Jonas!

Hej! Idag är det fredag, yey! Vilket betyder fredagsmys för många men inte för mig. Jag ligger i soffan och tittar på gamla kärleksfilmer med lyckliga förälskade par. Det gör mig bara ledsen. Jag äter gammal choklad, satt på David Bowie och är omgiven av näsdukar. Gissa vad som har hänt? Jo Jonas har dumpat mig? För Jane tjejen från New York. Hon verkade ju snäll men hon e typ djävulens snygga dotter. Han sa typ: Jo men asså elden mellan oss har slocknat, någon har blåst ut den. Jane är helgrym och jag älskar henne.
Blä dumma Jane!!! Jag hatar dig! Asså jag har lust att svära jättemkt men det ska jag inte göra. Jag är en bra rolemodel, oh! Jusst nu är jag ensam hemma och tittar på en asgammal film, Jason(mannen) säger till Trina(tjejen) att han älskar henne. Lögnare!!!! Kärlek finns inte känns det som. Men jag måste gå vidare. Aja jusst nu är det kallt mellan mig och Jonas. Han bor hos en kompis jusst nu. Han ska flytta till New York och bo hos Jane och jag ska flytta ihop med Tyra, Shannon, Lauren och Kennedy. Ett helt tjejgäng! Vi ska på på St Forbeach Street i en stor villa med pool! Nåt att se fram emot. Jag borde kanske börja dejta, elr? Frågan är: Kommer jag nånsin att hitta kärleken igen????
1year of love:
Twitpic - Share photos and videos on TwitterFacebook(58) Tumblrtumblr_m119wutOdq1qhkcuho1_1280.png (PNG Image, 606 × 478 pixels)
C+J=Sant I love you Jonas/CARRO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0